40 Anys

Acte commemoratiu. 18 de maig del 2018

El dia 18 de maig divendres, a les 18:30 hores, en la Casa de la Cultura de Massamagrell (Passeig Rei En Jaume,  6), es durà a terme l’acte que donarà inici a les celebracions del 40 aniversari de l’Institut de Massamagrell.

En aquest acte es presentarà un número monogràfic de la revista Articulació, coordinat pel professor Joaquim Escrig, i l’exposició commemorativa que resumeixen la història del centre.

Ens agradaria comptar amb la presència de tots aquells que en un moment o altre han format part de la comunitat educativa tant dels antics instituts de BUP i FP com de l’actual IES de Massamagrell.

Recopilació d’imatges dels anys 70, 80, 90 i 2000

LÍNIA DEL TEMPS

Tots els antics alumnes, professors i personal del centre (BUP, FP, ESO,…) estan convidats a participar en la creació d’una línia del temps.

Podeu enviar un correu a 40aniversari@iesmassamagrell.net amb la següent informació:

• Nom complet
  • Promoció (cursos durant els quals has sigut alumne o professor/a de l’IES)
  • Foto actual en format digital (millor de cara o mig cos)
  • Ocupació actual, i/o càrrec que ocupes. I si has tornat a estar vinculat al centre d’alguna manera
  • Frase curta sobre els teus records de l’institut

FOTOS DE L’INSTITUT

Hem començat  a arreplegar fotos dels 40 cursos de l’institut. Podeu enviar-les a

40aniversari@iesmassamagrell.net

Podeu veure les que ja tenim a:

40 ANYS DE FOTOS

L’institut de Massamagrell va iniciar el seu recorregut el 1977-1978, fa ara 40 cursos, 40 anys al llarg dels quals han passat milers d’alumnes, centenars de professores i professors, pel nostre centre.

Si piqueu sobre la següent imatge trobareu nombroses fotos dels anys 80. Potser us reconeixereu, o reconeixereu mares o pares, professores o professors.

Al llarg del curs 2017-2018 realitzarem diverses activitats per recordar aquests 40 anys. Us convidem a què ho celebreu amb totes i tots els que formem part d’aquesta extensa comunitat educativa i compartiu les vostres fotos, anècdotes o records.