L’IES Massamagrell participa a la II Marxa escolar per l’horta (Vinalesa, abril 2017)

diapo1diapo3 diapo4 diapo6

I MARXA ESCOLAR PER L’HORTA

L’IES Massamagrell, dins del projecte de l’Aula Verda, enguany ha participat activament en La Xarxa d’Escoles per l’Horta, la qual es va crear el passat mes de juny com a coordinadora d’escoles i instituts per a fer de l’Horta de València, de la seua defensa i del seu estudi, una eina de renovació pedagògica.

La I Marxa Escolar per l’Horta ha estat tot un èxit. Catorze centres escolars, 5 escoles i 9 instituts, han participat. Uns cinc-cents xiquets i xiquetes, joves i professorat, marxàrem cap a Bonrepòs i Mirambell, en una jornada reivindicativa i festiva, coincident amb el Dia de la Terra, 22 d’abril. Del nostre institut, anaren els i les alumnes de 1r de batxillerat B

Aquesta iniciativa, naix amb perspectives de futur: es tracta de connectar la defensa del territori, amb problemàtiques com la sobirania alimentària i el coneixement i protecció del medi ambient. L’Horta és una part impor tant del nostre patrimoni natural i cultural. I des de l’Aula Verda, volem participar de manera activa en el seu coneixement i la seua defensa i volem també que arribe a ser, identitat del nostre centre.

A continuació algunes fotos de l’event:

IMG-20160420-WA0010_resized
20160422_111623_resized
 Ens reberen amb batucada i pancarta de benvinguda

benvinguda

Els Instituts i Escoles participants portàrem les nostres pancartes i les nostres reflexions:murals murals220160422_123849_resized

Ginkana

ginkana2

Els i les alumnes de l’IES Massamagrell formen la lletra T:

20160422_121932_resizedHortaésfutur-marxa

Justícia alimentària: el sucre afegit als aliments

Al projecte Aula verda aquest curs estem treballant, entre altres, diversos aspectes de Justícia alimentària. Per aquest motiu s’ha muntat, al hall de l’edifici de secundària, una exposició sobre el sucre afegit als aliments. L’exposició estarà muntada des del dia 15 al 29 de febrer.CbfMx2fW4AAiWiq

Per a tutoria us proposem una activitat que comptabilitzarà per al concurs “Aula verda” de la mateixa manera que es va fer en el trimestre passat amb la decoració de Nadal.

Es tracta de visitar l’exposició (i veure els vídeos en el televisor del hall) i a continuació preparar un mural relacionat amb el tema, que serà valorat i puntuat per al concurs.

EXCURSIÓ A MONTANEJOS 8/JUNY/2015

Els i les alumnes guanyadores del concurs de l’aula verda (àmbit de 2n d’ESO), així com els i les voluntàries de l’aula verda, han gaudit de la seua recompensa: una excursió a Montanejos on han fet escalada, senderisme i s’han banyat al riu, tot dirigit pels alumnes del CFGM “Conducció d’activitats fñisico-esportives en el medi natural”.

Ha sigut un dia, molt especial…

Anirem penjant fotos de l’event.

2015-06-08 11.00.11

IMG-20150608-WA0005

senderismo2senderisme monitorsescalada monitorsescal2 mirant borrar-me escaladaab escalada2p

Ací van les primeresescaladaab

21 de maig Dia Europeu de la Red Natura 2000

El dijous dia 21 de maig de 2015, celebràrem a l’institut el Dia Europeu de la Red Natura 2000.

Ací teniu un enllaç, per saber més de la Red Natura 2000

I unes quantes fotos de l’activitatrednatura2000 rednatura2

DIA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE

El divendres dia 15 de maig de 2015, vàrem clebrar el I DIa de la Mobilitat Sostenible a l’IES Massamagrell.

Va ser tot un èxit de participació.

mobilitathallimage (2)mobiltat grusp2  mobilitat2  mobilitatpatialu mobilitatprofes

PUNTUACIÓ ABRIL

El concurs de l’aula verda està apunt de finalitzar, ENHORABONA als guanyadors: ÀMBIT 2n ESO!!!!Puntuació-concurs-panel-abril

PUNTUACIÓ MARÇ

Puntuació-concurs-panel-març

PUNTUACIÓ GENER

Ací teniu la puntuació del mes de gener.

Enhorabona als alumnes dels grups que encapsalen la classificació: Àmbit de 2n d’ESO i 1r de batxillerat A, seguits molt de prop per 1r ESO C,  2n ESO A i 1r de batxillerat B

Puntuació-concurs-panel-gener

Dia de l’arbre

L’últim 2 i 3 de desembre vam celebrar, l’equip de l’aula verda, el dia de l’arbre. Per aquest motiu, vam repartir llavors de lledoner i pins d’“Amic de l’arbre”. També vam fer una exposició que va durar tota la setmana sobre l’impacte del calentament global i com ajuden els arbres a reduir la pobresa al món. També hi hagué uns alumnes que van escriure poesies sobre els arbres.

olivera_aitana