Jornades d’inclusivitat

Per primera vegada a l’Institut de Secundària de Massamagrell hem preparat unes jornades de sensibilització cap el col·lectiu de persones amb mobilitat reduïda i esport adaptat, per tal de donar a conèixer les possibilitats i capacitats d’aquestes persones, així com empatizar amb les seues dificultats diàries i futures.

JORNADES INCLUSIVES – IES MASSAMAGRELL 2017

4 DE MAIG: PISTES POLIESPORTIVES
9:00h: Recepció visites a les pistes poliesportives,
– Visita d’alumnes del Centre Ocupacional Reina Sofía (Massamagrell)
– Visita d’alumnes de l’IES Secció Massamagrell (Museros)
9:30h: Inici activitats lúdic-esportives d’inclusió entre els tres centres (IES Massamagrell-Museros –Reina Sofía) organitzades pels alumnes del cicle formatiu de Grau Mitjà de Conducció de Grups en el medi natural.
10:45h: Esmorzar compartit
11:15h: Participació en una activitat conjunta de ritme, també dirigida pels alumnes del cicle
12:00h: Acomiadament.

5 DE MAIG: SALÓ D’ACTES
11:00h: Alumnes TVA es presenten, CEE KOYNOS de Godella, al Saló d’Actes.
13:00h Recepció alumnes 4t ESO de l’IES Secció Massamagrell (Museros)
13:20h: Taula redona amb:
– Antonio Navarro Eduardo, treballador i gerent d’impremta Navarro Impresores de Sagunt.
– Héctor Álvarez, antic alumne i esportista paralímpic de Vela Adaptada i Javi Asensi representants de “Un mar sense fronteres”.
14:10h. Clausura.

ies massamagrell 2017