Tallers de Nadal 2017/18

El departament d’EF és un dels més actius a l’Institutl, a més d’una súper gymkana de Jocs vam fer també uno de Ioga i un ball per animar la festa i la benvinguda de les vacances de Nadal:

yoga facebook_1514486482472

EXÀMENS FINALS ORDINARIS C.F. ACTIVITATS ESPORTIVES

CURS 2016-2017

EXÀMENS FINALS ORDINARIS CICLES FORMATIUS D’ACTIVITATS ESPORTIVES

1r GRAU MITJÀ

• Bicicleta, 2 de juny, 08:00, a l’aula de grup
  • Senderisme, 12 de juny, 09:00, al pàrquing de Serra

1r GRAU SUPERIOR

• Implements. 8 de juny, 11:10, al Puig
  • Individuals. 9 de juny, 08:00, al Puig
  • Animació, 9 de juny, 13:20, al gimnàs de l’IES

EDUCACIÓ FÍSICA INCLUSIVA

Per primera vegada a l’institut, hem reunit alumnes del nostre centre d’ESO i del cicle formatiu, de l´IES de Museros i del Centre Ocupacional Reina Sofía de Massamagrell per tal de gaudir d’una jornada lúdica molt agradable i enriquidora per a tots i totes: jocs populars, colpbol  i balls compartits han fet possible la inclusió dels alumnes amb discapacitat.  Gràcies a tots els qui ho heu fet possible!!.

(en breu penjarem més fotos)JORNADA INCLUSIÓ 2017

#EF1hDiaria

Aquest  curs, el departament d’EF ha paricipat en un nou projecte a nivell estatal per tal de reclamar més hores de dedicació a la setmana per als nostres esudiants, ja que considerem necessari el nostre treball i dedicació cap a la salut dels nostres alumnes i el seu desenvolupament integral en edat escolar.

Ací podeu veure el resultat de la nostra reclamació, paga la pena veure-ho!!

ACÍ ENS MOVEM

Gràcies a tots per participar i només falta que ens escolten!!!

2ª PATINADA I GYMKANA

Un any més tots els alumnes de primer d’ESO participen en una Jornada lúdica anant al Parc de Ràfelbunyol amb patins o a peu i participant en un gran joc de proves organitzat pels alumnes del TAFAD i hem gaudit tots junts, grans, menuts i professors. Podeu vore les fotos ací polsa al títol:

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS E.F.

fotopatinada

Handbol 3er. ESO B-PMAR

SEGONA SESSIÓ: Has de veure la presentació 2 abans de demà i contestam a les preguntes corresponents:

presentació 2 Handbol

Preguntes 2:

1- ¿De que país es el jugador expulsado?

2- ¿Cuántos jugadores aparecen defendiendo el golpe franco?

Ací deixem el primer per si no ha tingut temps encara! 😉

presentació 1Handbol

Moltes gràcies per participar.

Nuria i Pilar.