EXÀMENS FINALS ORDINARIS C.F. ACTIVITATS ESPORTIVES

• Individuals. 9 de juny, 08:00, al Puig
  • Animació, 9 de juny, 13:20, al gimnàs de l’IES

EDUCACIÓ FÍSICA INCLUSIVA

Per primera vegada a l’institut, hem reunit alumnes del nostre centre d’ESO i del cicle formatiu, de l´IES de Museros i del Centre Ocupacional Reina Sofía de Massamagrell per tal de gaudir d’una jornada lúdica molt agradable i enriquidora per a tots i totes: jocs populars, colpbol  i balls compartits han fet possible la inclusió dels alumnes amb discapacitat.  Gràcies a tots els qui ho heu fet possible!!.

(en breu penjarem més fotos)JORNADA INCLUSIÓ 2017

#EF1hDiaria

Aquest  curs, el departament d’EF ha paricipat en un nou projecte a nivell estatal per tal de reclamar més hores de dedicació a la setmana per als nostres esudiants, ja que considerem necessari el nostre treball i dedicació cap a la salut dels nostres alumnes i el seu desenvolupament integral en edat escolar.

Ací podeu veure el resultat de la nostra reclamació, paga la pena veure-ho!!

ACÍ ENS MOVEM

Gràcies a tots per participar i només falta que ens escolten!!!

2ª PATINADA I GYMKANA

Un any més tots els alumnes de primer d’ESO participen en una Jornada lúdica anant al Parc de Ràfelbunyol amb patins o a peu i participant en un gran joc de proves organitzat pels alumnes del TAFAD i hem gaudit tots junts, grans, menuts i professors. Podeu vore les fotos ací polsa al títol:

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS E.F.

fotopatinada

Handbol 3er. ESO B-PMAR

SEGONA SESSIÓ: Has de veure la presentació 2 abans de demà i contestam a les preguntes corresponents:

presentació 2 Handbol

Preguntes 2:

1- ¿De que país es el jugador expulsado?

2- ¿Cuántos jugadores aparecen defendiendo el golpe franco?

Ací deixem el primer per si no ha tingut temps encara! 😉

presentació 1Handbol

Moltes gràcies per participar.

Nuria i Pilar.

VIATGE D’ESQUÍ CURS 16-17

Un any més des del Departament d’EF, hem realitzat un viatge a La Masella per a practicar esports de neu. Aquesta vegada hem anat conjuntament els nivells d’ESO, Batxillerat i Cicle Formatiu de TAFAD, amb un total de 47 alumnes i 4 professors del departament. En aquesta ocasió, com en les anteriors, tots junts hem gaudit de l’esquí, del snow, de la bona neu, del fred, de la calor, de les festes de pijames, de la son, de les caigudes i de les rialles…per tal cosa aquest, es converteix en un dels viatges més atractius del centre.

Us recomanen provar-lo!!! Us esperem al curs següent!!

Polsa ací per veure resum de fotos