IES MASSAMAGRELL, 1r PREMI al concurs EXPERIMENTA

Les alumnes de 2n de batxillerat: Nuria Menchón, Paula Guijarro, Paula Peris i Sheila Cárdeno, han guanyat el 1r premi, en la categoria: Demostracions i Experiments de Física/ Batxillerat, de la Fira/Concurs EXPERIMENTA, que es va celebrar el passat diumenge dia 24 d’abril de 2016, al Museu de les Ciències Príncep Felip, amb el seu projecte: Ona o corpuscle, That’s the question. ENHORABONA a les campiones!!!

Al mateix concurs, però en la categoria de Demostracions i Experiments de Física/ESO, vàrem participar els alumnes de 4t d’ESO: Pablo López, Cristina Zhang i Borja Yerpes, que varen tindre un gran èxit de públic durant tot el matí… Enhorabona als tres, ho van fer molt bé, malgrat alguns xicotets problemes tècnics.premi2016 alumnes explicant equipso espasalàser

IES MASSAMAGRELL 1r PREMI al concurs “Cristalografía en la Escuela”

Les alumnes de 2n de batxillerat: Marta Fernández, Mari Royo i Alba Sánchez, han guanyat el 1r premi al concurs “Cristalografía en la Escuela” que es va celebrar el divendres 15 de maig de 2015, a la Ciutat de les Arts i les Ciències, amb el projecte “Cristales en las profundidades” que han preparat a l’assignatura optativa: Tècniques de laboratori de física i química.

ENHORABONA CAMPIONES!!!!cristalo premicristal muntatgecristal juratcristal xiquespilota2covacolorsdiferents cristalls

Menció d’honor al concurs EXPERIMENTA 2015

Les alumnes María Peña, María Ruiz i Claudia Vázquez, han guanyat una menció d’honor en el concurs EXPERIMENTA, organitzat per la Facultat de Físiques de la Universitat de València, en la categoria de pràctiques i demostracions de física de batxillerat, amb el seu projecte: ANILLOS DE THOMSON.

ENHORABONAexperi2IMG_7646

PRÀCTIQUES DE QUÍMICA A LA UNIVERSITAT, 2015

Les i els alumnes de 2n de batxillerat que cursen l’assignatura de química i/o l’assignatura de tècniques de laboratori, anaren a la Facultat de Químiques, on els explicaren com funciona la Facultat i realitzaren 2 pràctiques de laboratori:
Electrodeposició del coure en un clip i
Anàlisis de cations en dissolucions
A més a més la professora de la Facultat de Química, Teresa Climent, realitzà algunes demostracions amb gel sec (diòxid de carboni sòlid) i la síntesis del nylon així com algunes dinàmiques i jocs amb conceptes bàsics de química:
“la creilla calenta de la taula periòdica”, amb un guant ple de diòxid de carboni.
“polímers i monòmers humans”