Un altre blog de l'Institut d'Educació Secundària de Massamagrell

Trenets

Com els darrers cursos, des del departament de Tecnologia hem treballat en la construcció dels trenets de fusta, donat que és una pràctica molt instructiva per a l’alumnat, tant per la fase de disseny com per la planificació del material necessari.

Concurs de trenets. DEpartament de tecnologia.

Els resultats són molt bons i cada curs van superant les anteriors, amb noves creacions i models, ja que els fascina la idea de poderemportar-se’l a casaS’han construït un total de 30 trens amb els seus vagons i locomotores.

Del resultat de la votació han eixit guanyadors els següents alumnes:

• Disseny individual: Ruben Ferrandis de 1r A
  • Disseny grupal: Marta Sánchez, Lucia Fernández, Irene Pedro i Jessica Stra​j​eru de 1r E.

Enhorabona a tots pel seu interés.Concurs de trenets. Tecnologia. 14-15

EXPOSICIONS DE TECNOLOGIA

Hola a tots:

A l’entrada de l’institut, davant de consergeria, teniu tres exposicions de projectes del departament.

PRIMERA: Electrificació d’una vivenda amb generador a pedal, fet pels alumnes de l’integra i 4t, amb els professors Luis Miguel García i Toni Monge.

SEGONA: Construcció de trens de fusta, fets pels alumnes de 1r d’ESO, amb els professors Emili Duato i Toni Monge.

TERCERA: Construcció de làmpades reciclades, fetes pels alumnes de PDC-I amb el professor Hermini Añó

És tot un plaer veure com els nostres alumnes gaudeixen fent totes estes coses.

Fins altres esdeveniments!!!

Desafio Robot 2013

Els alumnes de 4t d’ESO han tornat a guanyar el concurs de robòtica que organitza el Museu Princep Felip de Valencia, on particpaven centres de tota la comunitat, i on han marcat una fita històrica al aconseguir classificar al centre dins dels 7 primers llocs dins la categoria LEGO, sabent que hi havien 78 participants.

Els alumnes que han guanyat són:

1r lloc –> Irene i Maria

2n lloc –> Miguel i Ivan